Prof. dr. Henry Robben

Prof. dr. Henry Robben is hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit. Als gasthoogleraar bezoekt hij regelmatig universiteiten in binnen- en buitenland. Hij treedt regelmatig op als keynotespreker en als adviseur bij bedrijven. Zijn interesses liggen op het gebied van strategische marketing, innovatiemanagement en strategische besluitvormingsprocessen.

Prof. dr. Ed Peelen

Prof. dr. Ed Peelen is Bijzonder hoogleraar Content Marketing, Universiteit van Amsterdam. Zijn hele werkende leven houdt hij zich al bezig met het klantgerichter of user centric krijgen van organisaties. Momenteel als bijzonder hoogleraar content marketing op de Universiteit van Amsterdam, als directeur van de UvA Academy / FMG en voorzitter van de Raad van Advies van het Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Klaas Weima

Klaas Weima is ondernemer, schrijver, spreker en podcastmaker. Hij schreef drie boeken, waaronder Aandachtsmarketing en Verdiende aandacht die beiden zijn genomineerd voor de PIM Marketingliteratuurprijs.

Hij maakt sinds 2008 podcasts en is host van CMOtalk, waarin hij maandelijks zijn gasten aan de tand voelt over actuele marketingthema’s. Met CMOtalk heeft hij een vaste rubriek in Adformatie. Ook blogt hij voor Marketingfacts. Klaas is als vaste gastdocent verbonden aan NIMA en Nyenrode Business Universiteit. Hij studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit en is NIMA Register Marketeer. 

Dr. Mike Hoogveld

Dr. Mike Hoogveld is een veelgevraagd spreker en gastdocent op het gebied van toekomstbestendigheid. Naast zijn werk als adviseur bij het mede door hem opgerichte bureau nlmtd, heeft hij de afgelopen jaren aan Nyenrode wetenschappelijk onderzoek verricht naar future-proof organisaties. Ook is hij auteur van diverse bestsellers die verschillende nominaties kregen.